marți, 31 iulie 2012

Mai multe despre persoana mea

1)Cum te-ai caracteriza?
Sunt o persoană cu temperament, inteligentă, energică.

2)Care este culoarea ta preferată şi de ce???
Albastrul.Cred că îmi aminteşte de culoarea cerului şi mă linişteşte.

3)Care sunt lucrurile care te bucură cu adevărat?
Familia,în primul rînd,prietenii şi persoana iubită!


4)Îţi place mai mult să petreci timpul singur sau cu alte persoane?
Îmi place să petrec timpul cu amicii.
 
 5)Perioada ta preferată este trecutul, prezentul sau viitorul?
Prezentul,cu el mă împac mai bine, prefer să uit trecutul cum n-ar fi el, să nu mă gîndesc prea mult la viitor, ci să trăiesc cu prezentul(că e mai frumos).

6)În ce crezi mai mult în vise sau în realitate?
Am învăţat să nu mă bazez pe vise, căci adesea realitatea poate fi cu mult mai frumoasă.

7)Ce hobby ai?
Hmmm, multе, de exemplu:dansul,îmi place jurnalismul...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu