miercuri, 17 iulie 2013

Frînturi din versuri...

O voi lua de la început


Cît m-a durut,

Dar o voi lua de la început,

Ziua cînd te-am cunoscut,

A rămas în trecut.

           ***

Uită că te-am iubit,

Numai eu știu cît am suferit.

              ***

Odată îți va fi dor de mine,

Eu voi fi bine,

Departe de tine.

       ***

Și într-o zi 

Cînd dor de mine îți va fi

Să mă cauți în locul unde ne-am cunoscut

Acolo voi fi cu noul meu iubit.

                   ***

Vei plînge-atunci că te-am iubit și nu ți-a păsat,

Că dragostea mea pentru tine a secat.

                        ***

Să mă uiți,iubire,

Fără tine voi găsi-fericire.

                       ***

Sunt o copilă îndrăgostită de tine,

Dar ție ți-e indiferent de mine.

                      ***

Și dacă te-aș întreba,

M-ai lăsa să iubesc pe altcineva,

Mi-ai spune,,da''

Ori ai tăcea,

Sufletul te-ar durea,

Remușcările te vor apăsa?

Mie nu-mi pasă,îți zic:pa!

                     ***

Puișor,te-ntreb mai iubit vreodat'

Iar ești supărat.

Eu a te iubi de azi am încetat.

                       ***

Ești prea rece,nu așa erai cînd te-am cunoscut,

M-a durut,

Dar a trecut...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu