joi, 24 decembrie 2015

De mult n-am mai scris pe blog pentru ca nu am avut motive sa o fac.Dar azi a venit din nou inspiratia si asta pentru ca l-am vazut....da,pe el,poate e baiatul viselor mele,or poate e doar iluzia.De citeva zile am cunoscut un baiat,da l-am vazut intimplator intr- loc minunat,linistit,angelic.Chipul ala de copil inocent,ochii cu care mai arunca priviri haotice inspre mine,buzele celea si toata fiiinta-i.N-am idee cine e si de unde-i,doar ca mi-a placut atit de mult,atit de sincer.Are ceva care m-a frapat.Cit de mult as vrea sa-l revad macar pentru o clipa din nou,poate tot in acelasi loc.Da,citeva nopti nu le dorm bine,ma gindesc la el-la baiatul visurilor mele.Si nu e deloc un print,dar cu sigurata e cel mai frumos lucru ce mi se poate intimpla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu