joi, 14 martie 2013

o nouă poezie

Din dragoste pentru tine

Trăiam un vis cînd te iubeam pe tine,

Și nu-mi păsa mai mult de nimeni.

De multe ori vroiam să plec undeva departe,

Să fim doar doi și nimeni să nu ne despartă.

Din dragoste pentru tine,

Sfidam o lume-ntreagă,

Și dacă cineva mă întreba de ce îl iubești așa,

Eu răspundeam:e viața mea!



Mulți îmi ziceau să-l uit că sufer în tăcere,

Dar eu chiar de plîngeam mă scăldam în plăcere,

Căci iubirea mea,nimeni altcineva

Nu mi-o putea lua.


Din dragoste pentru tine,

Sfidam o lume-ntreagă,

Și dacă cineva mă întreba de ce îl iubești așa,

Eu răspundeam:e viața mea! 

Aștept să revii și azi în viața mea,

Căci ai lăsat în suflet o durere grea,

Altcineva o poate vindeca

Dar nu așa cum știi tu...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu